Om du har frågor om den nationella konferensen Psykologstudent 08 så kan du ställa dom här (du måste registrera dig först) eller mejla till fragor@psykologstudent.se så får du prata med Malin eller Jessica. Inga frågor är dumma. Och vi vill väldigt gärna ha ert deltagande!
Sällskapet för Existentiell Psykoterapi
Japp, du behöver betala för att ta del av föreläsningarna under Psykologstudent 08, även om du bara väljer att närvara vid en av dem. Men vi tror (med ganska stor säkerhet, dessutom) att föreläsningarna kommer att hålla hög klass och vara av stort intresse för oss blivande psykologer. Dessutom ingår lunch och fika tillsammans med dina framtida kollegor, och chans till att vinna böcker inom ämnet psykologi.
Min rekommendation till dig, Fredrik, är att du bokar in hela dagen. För som du märker är ju detta en kanonerbjudande för endast 90 riksdaler. Och som svar på din nästa fråga - nej, jag har inte gått någon kurs i stoppa-foten-i-dörren-metodiken , jag ser enbart fram emot lördagen den 15e mars och tror att tillsammans kan vi göra den till en toppendag. The more the merrier!
Tack för svaret - snabbt, tydligt, informativt och trevligt!
Jessica: - nej, jag har inte gått någon kurs i stoppa-foten-i-dörren-metodiken
Vill bara flika in, att jag ÄR utbildad i exakt den metodiken (första jobbet var som dammsugarförsäljare), och du klarar dig bra
/C
Psykologiska Föreningen i Umeå: www.psykologiska.se
Vi ska affischera och skicka mejl till era studentmejl. Så det här är bara början. Förhoppningsvis kan vi sprida våra tryckta affischer genom SR-mötet som kommer snart.
Men vi behöver i detta skede hjälp med att sprida ordet! Vad säger du Jessica?
//Tore
Om någon känner för att hjälpa till att sprida ordet så är det här PDF:en vi använder. (den finns inlagd nära rubriken på detta inlägg)
Vi från Stockholm har fått inbjudan via studentmailen nu! Klockrent!
Dessa tider gäller för konferensen:
Registreringen är öppen mellan 9 och 10. Första föreläsningen kickar igång 10.15. Avslutning på dagen sker 16.30. Mer detaljerat schema kommer att presenteras här på psykologstudent.se inom kort.
Varmt välkommen till Linköping och hoppas att detta hjälper dig att finna en bra transport!
Jag är så nyfiken; hur många har anmält sig hittills? Är det några av dessa som studerar på andra orter än Linköping?
Sist jag hörde nåt om anmälningsläget vilket var för nån vecka fanns det anmälda från Linköping, Lund, Göteborg, KI, Stockholm och Örebro. Redan nästa alla orter representerade alltså! :) Antalet har jag däremot mindre koll på.
Till er som funderar på att anmäla er; det går att anmäla sig nu och betala senare om det är där skon klämmer.
Varmt välkomna hit!
Hej allihopa!
Jätteroligt att få information om denna konferens! Vilken utmärkt idé! Bra att få tillfälle att träffa andra psykologstudenter :D Vi är ett gäng (2-5 pers) från T2 i Uppsala som fungerar på att delta! Vore verkligen roligt om alla orter blev representerade.
Vi har lång väg kvar innan vi blir "färdiga" som sagt, men antar vi kan ha glädje av konferensen ändå?
Mvh
Susanna
Hey, schyssta föreläsningar och jag slipper fixa mat själv
http://www.youtube.com/watch?v=pFz8DwvJP6Q